dilluns, 6 de maig del 2013

Convocatòria ajuts escolars curs 2013 - 2014


L’Ajuntament de Barberà del Vallès obre la convocatòria per optar als ajuts de menjador i material escolar pel proper curs 2013 – 2014.  És un conjunt d'ajuts econòmics individualitzats mitjançant els quals es facilita la compra del material i es permet l'accés al menjador dels centres.

La convocatòria està adreçada a totes les famílies empadronades a Barberà del Vallès amb infants escolaritzats a cicle infantil i primària, que es trobin en situacions socioeconòmiqes desfavorides.

Cada unitat familiar pot presentar una única sol·licitud de beca per a tots els seus fills i filles i que pot incloure els dos conceptes (menjador i material). 
Les sol·licituds s’han de presentar a les Oficines d’Atenció a la Ciutadania de Barberà abans del 24 de maig:
- Passeig Doctor Moragas, 224 (al costat de l’Ajuntament) De dilluns a divendres de 8 a 15 hores i dissabte de 9 a 13 hores.
- Via Sant Oleguer, 20 (Centre Cívic Ca n’Amiguet) Dimarts i dijous de 9 a 15 hores.
La documentació que cal presentar per sol·licitar qualsevol dels ajuts esmentats és la següent (és necessari presentar fotocòpies de tota la documentació justificativa que es demani):

DOCUMENTACIÓ SOCIOFAMILIAR:
 Targeta Sanitària individual dels alumnes pels quals es sol·licita l'ajut.
 DNI, NIE o passaport de la persona sol·licitant.
 Certificat municipal de convivència (original).
 En cas de representació legal o acolliment del beneficiari, documentació acreditativa.
 Document que acrediti la filiació (Llibre de Família).
 En cas de separació o divorci: resolució judicial o conveni regulador que determini aquesta situació.
 En cas de separació de fet: justificants d’interposició de la demanda que demostrin aquesta situació.
 Declaració acreditativa de la reclamació de la pensió d’aliments. Si no es porta aquest document, es comptarà la pensió com un ingrés més.
 En cas d'escolarització en centre privat concertat, la resolució del/de la delegat/da territorial. En el seu defecte, document justificatiu emès per l'inspector/a de zona, per l'Equip d'Atenció Psicopedagògica o per la direcció del centre escolar.
 Documentació que acrediti la impossibilitat de fer-se càrrec de l'alumne durant el migdia per part dels pares, mares, tutors legals o persones encarregades temporalment o definitivament de la guarda legal del /la menor beneficiari/ària, per motius laborals o altres degudament acreditats relacionats amb l'existència de discapacitat o problemes de salut.


DOCUMENTACIÓ ECONÒMICA:
 Treballador/a en actiu: els fulls de salari o certificat equivalent dels últims 3 mesos .
 Atur:
  • Certificat del Servicio Público de empleo Estatal, http://www.sepe.es/, amb els períodes d'inscripció i de recepció de prestacions i/o subsidis per atur i la quantia percebuda en els 3 mesos immediatament anteriors a la present sol·licitud. El certificat es pot obtenir:
    • A través de la pàgina web del SEPE (www.sepe.es). Per accedir a aquesta pàgina s'haurà d'anar a l'INEM on es donarà una clau.
    • Trucant al 901 11 99 99. El certificat l'envien al domicili que figuri a la seva base de dades.  Important: Les OTG (Oficines de Treball de la Generalitat) no emeten certificats.
  • Full de vida laboral actualitzada a la Tresoreria de la Seguretat Social. S'ha de sol·licitar per internet http://www.seg-social.es/Internet_1/index.htm o directament al telèfon 901 50 20 50, l'envien per correu al domicili en un període de 7 a 10 dies.
•  Pensionistes: certificat de revalorització de la pensió (Seguretat Social, Generalitat o altres administracions).
•  En cas d’autònoms o empresaris: darrera declaració de l’IRPF (1r trimestre 2013).
  Darrer rebut de la hipoteca o del lloguer de l'habitatge on resideixi el/la menor beneficiari/ària o declaració jurada de viure en un habitatge pagant un lloguer si no es pot justificar.
 Justificant de qualsevol altre tipus d'ingrés.
 En cas de no poder acreditar cap de les anteriors circumstàncies, declaració jurada d'ingressos.

ALTRES DOCUMENTS:
•  Acceptació responsable de les condicions per a l'ajut del servei de menjador.

A la pàgina d'inici de la web de l'Ajuntament (www.bdv.es) trobareu tota aquesta informació, així com les sol·licituds en format .pdf per descarregar i omplir.

Que hi hagi sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què t'ha semblat aquest article? Fes la teva aportació